שדרוג תמונות אתרי וורדפרס באמצעות Midjourney?

Guy Lecture

גיא שקד – 

מומחה תחזוקת אתרי וורדפרס.

מתכנת בעבר.

עם התמחות מיוחדת במקרים בלתי אפשריים בוורדפרס (ובחיים) זכוכית מגדלת

בפוסט הקודם, דיברתי על כיצד הצ'אטבוט chatGPT ודומיו עשויים להשפיע על עולם בניית אתרי הוורדפרס. בפוסט זה אדון כיצב הבינה המלאכותית ) ובעיקר מערכת Midjourney המשמשת את שירות Discord, כבר משמשת לשדרוג תמונות אתרי וורדפרס משפיעה על מראה האתרים ועולם עיצוב אתריי הוורדפרס.

 

לעצמי באתר זה עיצבתי את התמונה המרכזית שהיא מסך מחשב שלצידו מפתח ברגים – דבר שמתאים לתוכן אתר זה הנותן שירותי תיקון אתרי וורדפרס ושדרוגם. על פני איור המחשב שקיבלתי 0ממערכת Dall-E מחברת OpenAI שגם הוציאה את chatGPT), שהיה דיי טוב, היו רשומים דברים ב"כאילו טקסט" חסר משמעות בג'יבריש. כל נסיונותיי לומר לDall-E, לרשום על דבי המסך את המילים
"WordPress Website" נכשלו לגמריי. למעשה את התוצאה כאן הייתי צריך לשלוח למעצב כדי שיסדר עניין זה, אך כמובן בעלות נמוכה שאינה דומה כלל לעלות עיצוב תמונה מלאה לאתר וורדפרס.

 

אתר של לקוח שביצע שדרוג תמונות אתרי הורדפרס, באתרים שלו, אותם עיצב עם מערכת הבינה המלאכותית Midjourney על גבי  Discord, אכן יצאו יפות ומורכבות.

למרות זאת, ועל אף מורכבותן, התמונות של אתר הוורדפרס שיצר הלקוח, נראו לי כמו פרחי פלסטיק: משהו בהם היה נראה לי מלאכותי ולא טבעי.

עם זאת, מאוד ייתכן שמו שפרחי פלסטיק בעבר נראו לא טבעיים בכלל ואילו כיום ישנם פרחי פלסטיק שקשה מאוד להבדיל אותם מדבר טבעי, כך בעתיד ייתכן ומערכות הבינה המלאכותית ייצרו תמונות אותן נשלב באתרי וורדפרס ולא ניתן יהיה להבדיל בינן לתמונות שאדם יצר.

 

בשורה התחתונה, אפשר ליצור כיום אתרי וורדפרס עם Discord, אך אלו עשויים להיראות לא טבעיים וקצת מ-פלסטיק. עם זאת, יש להניח שמערכות בינה מלאכותית דומות בעתיד יוכלו ככל הנראה לייצר תמונות לאתרי אינטרנט – עם מראה יותר "טבעי" שלא ניתן יהי להבדיל בינו לבין תמונות שמעצב "בשר ודם" עיצב.

ואולי אני טועה?…

בכל אופן נסיונות לשאול את chatGPT על חסרונות Midjourney, נענו בכך שהוא לא מכיר מערכת בינה מלאכותית בשם זה. ייתכן כי chatGPT, מתייחס רק למידע עד לפני שנה-שתיים מהיום ולא לאחר מכן, לפחות בצורתו כיום. ודווקא פניה בשיטה "הישנה" לאתר שמדבר על Midjourney וחסרונותיו העלתה דווקא שני חיסרונות של שירות זה כיום (וכאמור ייתכן ויפתרו בעתיד):

  1. הוא מייצר תמונות דומות מאוד במראן רבות גם לאנשים אחרים ולא רק לך
  2. הוא נוטה ל"ייפות" את התמונות כמעט תמיד ולא יכול במקרים רבים לתת תמונה "פשוטה".

 

ושיהיה בהצלחה!

יש לכם/ן שאלה או הצעה רלוונטית לפוסט, או בכלל?

אשמח ליצירת קשר עכשיו!

איור איש מחשב ותמיכה

Related Article

floppy disk
גיבוי אתר וורדפרס – 12

לעשות את זה נכון: גיבוי אתר וורדפרס משתלם הרבה פעמים עסקים בונים לעצמם אתר (לפעמים

אחסון אתר וורדפרס
אחסון אתר וורדפרס – 11

לעשות את זה נכון: אחסון אתר וורדפרס משתלם הרבה פעמים עסקים בונים לעצמם אתר (לפעמים

מה שאלתך על תחזוקת אתר וורדפרס?
שלחו את ההודעה בווטסאפ
דילוג לתוכן