הטעות שכנראה גם אתם.ן תעשו בבניית אתר

Guy Lecture

גיא שקד – 

מומחה תחזוקת אתרי וורדפרס.

מתכנת בעבר.

עם התמחות מיוחדת במקרים בלתי אפשריים בוורדפרס (ובחיים) זכוכית מגדלת

הרבה מאוד לקוחות ותלמידים שלי במהלך הלימוד של בניית אתר מתמקדים באיך לעשות את האתר שיהיה "וואו"…

 

אפקט ה"וואו" אני מכנה זאת.

ולדעתי זאת טעות קריטית.

 

מה שקורה הוא שמשקיעים הרבה זמן או כסף או שניהם בלהשיג את אפקט הוואו הוויזואלי. ואז יש אתר יפה. ואז שמים אותו באינטרנט וחושבים שלקוחות וקונים יבואו – כי איזה אתר נראה מדהים עשיתי…

כשבפועל בבניית אתר הרבה הרבה יותר חשוב מזה שהאתר יראה וואו, חשובים הדברים הבאים למשל: שהאתר יפנה באמת לקבל המתאים (בהמון המון מקרים לקוח שמבין בעסק שלו – משווק באופן מסויים ללקוחות מסויימים רק כדי לגלות בשתיים שלוש פגישות עומק שהכל היה מכוון למקום הלא נכון ובאופן הלא נכון ולכן לא יגיע לשום מקום נכון (ובעצם האתר לא יגיע ללקוחות כלשהם).

כמו כן חשוב לעשות קידום, כי קידום נכון בהרבה מאוד מהמקרים יביא לקוחות וקונים, אבל בינתיים מי שבנה לעצמו אתר כבר מיואש כי אין לו לקוחות וכי השקיע את כל כספו בבניית האתר ובעיקר בעיצובו ולכן לא נשאר לו סכום כשלהו (אפילו קטן – מה שהרבה פעמים מספיק) שהוא מוכן לסכן לטובת קידום האתר וגם לא נשארו לו כוחות וסבלנות ואולי הכי חשוב – תקווה.

לכן אל תעשו את הטעות הזאת בבקשה ואם אין לכן תקציב בלתי מוגבל – תתמקדו לא באפקט וואו ויזואלי – אלא במהלך שלם עם אתר שנראה בסדר אבל עם גם כיוון נכון שלו לקהל היעד ועם קידום מסויים שלו.

לסיכום:

אני מכיר הרבה לקוחות עם אתר מיושן מלפני עשר ויותר שנים בעיצוב ממש לא וואו וממש לא עדכני – שהאתר שלהם מגיע להמון המון לקוחות ומייצר להם פרנסה:

אז תחשבו על זה פעם הבאה שתרצו לבנות אתר..

ושיהיה בהצלחה

 

 

 

יש לכם/ן שאלה או הצעה רלוונטית לפוסט, או בכלל?

אשמח ליצירת קשר עכשיו!

Related Article

מה שאלתך על תחזוקת אתר וורדפרס?
שלחו את ההודעה בווטסאפ
דילוג לתוכן