הקול הוא הכל אצל מורה וורדפרס? עסקית ומקצועית

Guy Lecture

גיא שקד – 

מומחה תחזוקת אתרי וורדפרס.

מתכנת בעבר.

עם התמחות מיוחדת במקרים בלתי אפשריים בוורדפרס (ובחיים) זכוכית מגדלת

רוצים להיות מורים לוורדפרס? *

לדבר השלכות ומשמעויות בריאותיות – גופניות.

אם כמוני – אתם מלמדים בזום תוך לא רק הסבר על כל פעולה שאתם עושים באתר הלקוח – אלא גם הנחיות כגון: הקלק כאן, כתוב שם… הרי שהקול עשוי להיות הכל עבורכם. שכן הקול, יכול להישחק משעות הוראה רבות של דיבור ללא הפסק וכולל בלחץ לעיתים שתישמעו בבירור (כמו ב: אל תקליק שם! זה ימחוק את העבודה שעשינו בחצי שעה האחרונה).

ואם הקול יישחק… לא רק שהמדובר בפגיעה בריאותית משמעותית – שיכולה להתבטא בצרידות וכאב בגרון ואולי אף נזק קבוע ו/או מתמשך למיתרי הקול – אלא שאולי חמור מכך: אתם עשויים לאבד פרנסה – שכן ייתכן ותיאלצו לא לדבר מספר ימים כל כמה זמן, וכך למשך פרקי זמן לא קצרים – לא תוכל לעבוד/ללמד.

לבעיה הזאת ייתכן דומני שישנם ארבעה פתרונות אפשריים (ואפשר לנקוט בכמה מהם במקביל):

  1. הכי טוב, אך עם עלות ומאמץ – לפנות למורה לפיתוח קול שתלמד אותנו לא להרים את הקול, לדבר מצד שני מספיק חזק, וכן לדבר באופן שאינו שוחק את מיתרי הקול ו/או גורם לפגיעה בריאותית.
  2. פתרון טכני, גם עם עלות – לרכוש מיקרופון איכותי שאז אין צורך להרים את הקול כדי שהמיקרופון built in, בגוף המחשב או בצמוד למסך – יגיע אליו הקול בבירור
  3. לעבור להוראה על ידי השתלטות מרחוק בזום על מחשב התלמיד, ואז נותר רק לבצע דברים ולהסביר אותם בלי לחץ…בלי לחץ לעצור את התלמיד רגע לפני שיקליק משהו בטעות קריטית, וגם ה"זרימה" של השיעור איננה עם לחץ, אלא ברגיעה
  4. עשה זאת בעצמך, השקעה של זמן בלבד – לבצע הקלטות של השיעורים ואז לחזור על הדברים שנאמרו, לראות מתי אתה כמורה מרים את הקול ולנסות במקביל לומר את הדברים בקול נמוך יותר ורגוע כדי לתרגל דיבור לא בקול רם ובלי לחץ.

* הפוסט כתוב בלשון זכר אך מתייחס ומופנה לשני המינים

יש לכם/ן שאלה או הצעה רלוונטית לפוסט, או בכלל?

אשמח ליצירת קשר עכשיו!

Related Article

מה שאלתך על תחזוקת אתר וורדפרס?
שלחו את ההודעה בווטסאפ
דילוג לתוכן